Pergadohan,

Okay korang mesti tak tau bila aku update blog aku nie , sbb takde date kan , haha actly aku mcm mls nak ltak date sume ,haha okayy lahh today 20 July , yeah bebeh Ejay minatk break off . umm dya marah aku sbb patut ari saturday arituh aku jumpa dyaa


Time dya mintak break off tuh , aku mcmc sedihh lahh , cryingg juga sbb aku syg dya lahh , walopon dgn pragai dya yang mcm SIALPUKIANJING tuh , tapi ntahh dya caring sgtt pasal aku , well tak kesah lahh kan , aku pon mcm dah boringg jehh ,


So , aku ckp aku tanak break , mase tuh aku kat taman dgn kabiey , adik aku , eyba andd ade amad skali , aku dah agak dahh mcm ade something wrongg jehh ,sbb aku buat sume mcmm _______ gahh korangg paham paham jehh lahh kann ,


Aku ckp aku tanak break but dya kate "carik laki laen eyh ? " and aku pon mcm okayy , tak kesahh lahh kann ,lantak kau lahhh , okayy wut cple 20 hari kira aku tahan gak lahh dgn pragai dyaa yangg mcm gaahhh ! paham paham jehh lahhh !


HEHE ..

No comments:

Post a Comment

Followers